Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025

   
   
 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

   
 

 

   
 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

της Σχολικής Μονάδας

 

dexiotites

   
 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+:

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

ΟΠΣ Επιμόρφωσης – Ι.Ε.Π.: Όλες οι δράσεις (iep.edu.gr): https://elearning.iep.edu.gr/study/course/index.php?categoryid=62

   
   
   
   
   

dexiotites

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-

10Ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς

…………………………………………………………..…………………

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Σχολική μονάδα

10ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς

Αριθμός τμημάτων

2

Αριθμός μαθητών/μαθητριών σχολικής μονάδας

12

Αριθμός εκπαιδευτικών σχολικής μονάδας

2

Αριθμός εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα Εργαστήρια δεξιοτήτων

2

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 
       

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)

Το όραμά μας

Οι πολίτες του 21ου αιώνα χρειάζεται να έχουν επαφή, να καταλαβαίνουν, να φροντίζουν, να αναπτύσσουν τον εαυτό τους για να μπορούν να επικοινωνούν, να καταλαβαίνουν και να διαπραγματεύονται ισορροπημένα με τον άλλο (Ευ Ζην). Με αυτό ως βάση, προσδοκάται και επιδιώκεται μέσα από τα Εργαστήρια να ενδιαφέρονται, να αναπτύσσουν σχέσεις ισορροπημένες και αρμονικές στις κοινωνίες που συνδημιουργούν (Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ) και να αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία έχοντας ενεργητική επαφή με το απρόβλεπτο, αμφίσημο, αναδυόμενο μέλλον (Δημιουργώ και Καινοτομώ) και έχοντας βαθύ και ουσιαστικό ενδιαφέρον για το περιβάλλον και κατανόηση ότι η ανθρωπότητα είναι ένα μικρό και αναπόσπαστο κομμάτι του (Περιβάλλον).

Το Σχολείο, καλείται μέσω της μαθησιακής διαδικασίας των καθημερινών πρακτικών και των νέων δεξιοτήτων , να εφοδιάζει τους μαθητές με γνώσεις, δεξιότητες, αξίες και οράματα προκειμένου να σχεδιάσουν ένα καλύτερο μέλλον, σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Κυρίαρχος σκοπός της εκπαιδευτικής κοινότητάς μας, η δημιουργία ενός σχολείου που μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μαθητών/τριών, γονέων και κηδεμόνων, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αντιλήψεις, αλλά και τις διαχρονικές κοινωνικές και πολιτισμικές αξίες.

Σκοπός μας παράλληλα αποτελεί η ανάπτυξη μιας θετικής αλληλεπίδρασης στο σχολείο μας, της ομαδοσυνεργατικότητας, του σεβασμού προς τους άλλους γύρω μας και τη διαφορετικότητα, της αποδοχής, ψηφιακού και τεχνολογικού προγραμματισμού, τα οποία θα ευνοούν τη μάθηση των παιδιών και την εξωστρέφεια του σχολείου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που εφαρμόσαμε με την ολοκλήρωση του προηγούμενου σχολικού έτους σε γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας (SWOT Analysis κατά την ανάλυση SWOT μελετώνται τα δυνατά (Strengths) και αδύνατα (Weaknesses) σημεία μίας επιχείρησης, οργανισμού ή και περιοχής, καθώς και οι ευκαιρίες (Opportunities) και οι απειλές (Threats) που υπάρχουν) προέκυψαν τα εξής:

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

-Η καλή συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών

-Η εξωστρέφεια του σχολείου μας μέσω της συμμετοχής του σε πλείστα ευρωπαϊκά προγράμματα (e-twinning & Erasmus, EU CodeWeek)

– Συμμετοχή σε Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Υ.Π.Α.Θ.Α

-Συμμετοχή σε διαγωνισμούς σχολείων σε εθνικό επίπεδο

– Η λειτουργία ιστοσελίδας του σχολείου μας

-Συνεργασία με γονείς

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

-Η συμμετοχή μας σε προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας

– Σε ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα

-Σε διαγωνισμούς

-Η συνεργασία μας με όμορες σχολικές μονάδες

ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ

– Σε μετακινήσεις για εκπαιδευτικές δράσεις με μέσα μεταφοράς.

ΑΠΕΙΛΕΣ

-Μειωμένη χρηματοδότηση

 

Αναφέρουμε:

Α) τις δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν

Οι μαθητές/τριες να αναπτύξουν:

-Δεξιότητες (4C’s): (Κριτική Σκέψη) (Δημιουργικότητα), (Συνεργασία), (Επικοινωνία)

-P4/wC (πρόγραμμα φιλοσοφίας με και για τα παιδιά) εκτός από τις δεξιότητες (4C’s) καλλιεργεί την φροντιστική (caring) και την κοινότητα διερεύνησης (community of inquiry).

-Αποκλίνουσα σκέψη, πλάγια σκέψη

Problem based Learning Μάθηση μέσω διερεύνησης προβλήματος)

-Δεξιότητες του νου

-Δεξιότητες μάθησης του 21ο αιώνα

-Δεξιότητες Ζωής

-Ψηφιακές δεξιότητες

Β) τους στόχους που καλλιεργούνται ως προς το θέμα

-Να δίνει έμφαση όχι μόνο στην απόκτηση γνώσης, αλλά να καλλιεργεί δεξιότητες μάθησης, αναπτύσσοντας την κριτική σκέψη και ενθαρρύνοντας τη δημιουργικότητα και την προσωπική έκφραση των μαθητών, καθώς και τη μεταξύ τους επικοινωνία και συνεργασία.

-Να καλλιεργεί δεξιότητες ζωής όπως η αυτομέριμνα, οι κοινωνικές δεξιότητες, η ενσυναίσθηση, η αλληλοβοήθεια, η διαχείριση συγκρούσεων, η αποδοχή, η προσαρμοστικότητα, η ανθεκτικότητα, η υπευθυνότητα, παρέχοντας στους μαθητές τα εφόδια ώστε να χαίρονται το παρόν και να προετοιμαστούν κατάλληλα για το μέλλον.

-Να καλλιεργεί δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης όπως ο ψηφιακός και τεχνολογικός γραμματισμός και η ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο.

-Να καλλιεργεί δεξιότητες του νου, στρατηγική σκέψη, αναλυτική, διερευνητική, πανεποπτική και πρωτότυπη ώστε να ανταποκρίνονται στις απρόβλεπτες προκλήσεις της ζωής.

Πιο συγκεκριμένα:

*Να προωθήσουμε τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών και μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.

*Να υποστηρίξουμε τα παιδιά στην ανάπτυξη σεβασμού προς τους άλλους.

*Να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σε ζητήματα που άπτονται τις καθημερινές τους σχέσεις στο παιχνίδι αλλά και στις οργανωμένες δραστηριότητες.

*Να ενισχύσουμε τα παιδιά στη διαχείριση συγκρουσιακών καταστάσεων και στην αποδοχή του διαφορετικού αποτρέποντας τον ενδοσχολικό εκφοβισμό και βία.

*Να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές στην ορθολογική χρήση των προϊόντων που μας δίνει η φύση στο σχολείο τους (σταφύλια – κάνουμε κρασί στο σχολείο μας).

*Να υποστηρίξουμε τα παιδιά να εκφράζουν τα συναισθήματα τους με αποδεκτό τρόπο.

Γ) τους στόχους που επιπροσθέτως θέτουμε ή σε αναφορά με το πρόγραμμα σπουδών των γνωστικών αντικειμένων (προαιρετικά)

-Προσωπική και Κοινωνική ανάπτυξη: Οι μαθητές να κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων και να περιγράφουν με ακρίβεια τα δικά τους

Να μάθουν να οριοθετούν την συμπεριφορά τους

Να μάθουν να εργάζονται σε ομάδες.

– Μαθηματικά: Οι μαθητές μαθαίνουν να χρησιμοποιούν μετρήσεις με μη τυποποιημένες μονάδες

– Φυσικές επιστήμες: Οι μαθητές δοκιμάζουν, πειραματίζονται και αναπτύσσουν την κριτική σκέψη για την επίλυση προβλημάτων

Οι μαθητές μαθαίνουν να εκτιμούν την αναγκαιότητα υιοθέτησης τάσεων και συμπεριφορών που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος,

-Γλώσσα: Οι μαθητές μαθαίνουν να διατυπώνουν τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία σε ζητήματα που περιλαμβάνουν αντιπαραθέσεις.

-Τέχνες: Οι μαθητές εμπλέκονται συστηματικά με τις τέχνες και αναπτύσσουν αισθητική αντίληψη και κρίση για έργα τοπικού και παγκόσμιου πολιτισμού.

– Τ.Π.Ε.: Οι μαθητές εξοικειώνονται με τη χρήση ψηφιακών περιβαλλόντων και την ανάπτυξη της κοινωνίας της πληροφορίας και του προγραμματισμού.

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

 

Περιγράφουμε αδρά τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Υποθεματική: Ασφάλεια και πρόληψη

Προγραμματίστηκε η υλοποίηση του προγράμματος με τίτλο:

«STOP! Ως εδώ. Δε φοβάμαι και μιλώ»

Πρόκειται να ασχοληθούμε και αυτή τη σχολική χρονιά με δεξιότητες προάσπισης γνώσεων και δεξιοτήτων για τη φιλία, την αποδοχή, τη διαφορετικότητα και τα συναισθήματα. Με προτεραιότητα την παρέμβαση για πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού θα χρησιμοποιήσουμε άφθονο εποπτικό υλικό (βιβλία, εικόνες, λίστες θετικής συμπεριφοράς, κάρτες, video, παρακολούθηση παραστάσεων , πραγματοποίηση δράσεων, κ.λ.π.) για να προκαλέσουμε διάλογο με τους μαθητές μας ώστε να αναγνωρίζουν και να αποτρέπουν διάφορες μορφές βίας (λεκτικής, σωματικής, συναισθηματικής, κ.ο.κ.), να μιλούν για τέτοια περιστατικά χωρίς να φοβούνται και να σκεφτούν με τρόπο που να αναπτύξουν μια θετική αυτό-εικόνα στο πλαίσιο της διαπραγμάτευση με τους άλλους και φυσικά την τόσο αναγκαία ενσυναίσθηση.

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον

Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική: Οικολογία -Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά

Προγραμματίστηκε η υλοποίηση του προγράμματος με τίτλο:

« Φτιάχνουμε κρασί στο νηπιαγωγείο μας με οδηγό την παράδοση και τα έθιμα μας»

Σκοπός τη φετινή σχολική χρονιά είναι η διαμόρφωση κατάλληλων στάσεων και δεξιοτήτων στα παιδιά μικρής ηλικίας, σχετικά με την παραγωγή παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων (που μπορεί να είναι και παγκόσμια) ,όπως είναι το κρασί. Με την κλιματική κρίση έχει επηρεαστεί παγκόσμια η παραγωγή σταφυλιών λόγω ξηρασίας, πλημμυρών, χαλαζιού κ.ά. Υποστηρίζουμε τους μαθητές να κατανοήσουν ότι οι κλιματικές αλλαγές είναι αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και υφίσταται θέμα εάν θα έχουμε στο μέλλον πολλά προϊόντα στο τραπέζι μας, όπως είναι και τα σταφύλια και τα παράγωγά του, όπως κρασί, ξύδι, σταφίδες. Η διαχείριση της αγροτικής παραγωγής είναι σημαντική ευθύνη όλων.

Οι επιμέρους στόχοι αφορούν στη διαμόρφωση συμπεριφορών και στρατηγικών:

*Να οικοδομήσουν γνώσεις σχετικά με τη φροντίδα των αμπελώνων και με τα στάδια παραγωγής του κρασιού.

* Να κατανοήσουν τα έθιμα της χώρας μας που αφορούν τον τρύγο, τον μούστο, τη ζύμωση.

*Να μάθουν για τα προϊόντα και τα παράγωγα του σταφυλιού και του κρασιού.

* Να έρθουν σε επαφή με τη σημασία του κρασιού στην ιστορική, πολιτισμική και θρησκευτική πορεία και εξέλιξη της χώρας μας.

*Να βιώσουν ομαδικά επί του πεδίου του σχολείου , τη διαδικασία παραγωγής κρασιού – βιωματική, ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, εποπτική πορεία μάθησης.

Θα χρησιμοποιήσουμε άφθονο εποπτικό υλικό (εικόνες, εκπαιδευτικά λογισμικά, video κ.λ.π.)

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Προγραμματίστηκε η υλοποίηση του προγράμματος με τίτλο:

«Νηπίων Παιδεία – και στην ηλεκτρονική κοινωνία: το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία και το αίσθημα της ασφάλειας μέσα σε αυτήν»

Σκοπός είναι η ενίσχυση της ομαδικής συνοχής και της αυτοεκτίμησης, προώθηση της συνεργασίας και της δημιουργικής συνύπαρξης μέσα στην οικογένεια, στο σχολείο, στις κοινωνικές ομάδες αλλά και στη χρήση του διαδικτύου.

Ανάπτυξη σεβασμού προς τους άλλους – ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και κατανόηση της διαφορετικότητας.

Ευαισθητοποίηση σε θέματα που άπτονται των ανθρωπίνων σχέσεων μέσα και από τα ηλεκτρονικά μέσα , με στόχο τη διαμόρφωση ανθρωπιστικής συνείδησης και έκφραση των συναισθημάτων τους με τρόπο άμεσο και κατανοητό, χωρίς προσβολές και απειλές και με ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας.

Να αντιλαμβάνονται τις έννοιες της διαφορετικότητας και της ανεκτικότητας, να διαχειρίζονται δημοκρατικά συγκρουσιακές καταστάσεις εντός πεδίων με φυσική παρουσία αλλά και στη χρήση του διαδικτύου.

Να αντιλαμβάνονται τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των ατόμων, να τις σέβονται και να μην απειλούν σε φυσικό ή διαδικτυακό περιβάλλον.

Να μιλούν όταν δέχονται επιθέσεις ή απειλές σε οποιοδήποτε φυσικό ή ψηφιακό περιβάλλον.

Να συνειδητοποιούν ότι αυτό που συμβαίνει σε κάποιους άλλους μπορεί να συμβεί και στα ίδια.

Θα χρησιμοποιήσουμε βίντεο, κατασκευές, κούκλες, ομαδικά παιχνίδια και ανάγνωση παραμυθιών. Τέλος , θα ενεργήσουμε σε υλικό που αφορά τη δημοκρατική στάση μας στην ασφαλή διαχείριση του διαδικτύου , μέσα από το υλικό και τις δράσεις του φορέα SafeInternet4Kids.

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Υποθεματική:Stem/Εκπαιδευτική Ρομποτική

Προγραμματίστηκε η υλοποίηση του προγράμματος με τίτλο:

« Δημιουργώ πίνακες ζωγραφικής με τη BEEBOT» που έχει ως στόχο – με βάση τις αρχές του εποικοδομιτισμού και με μεθόδους διερευνητικής και ομαδοσυνεργατικής μάθησης – οι μαθητές να σκεφτούν και να προγραμματίσουν κώδικες στη beebot ώστε να διαμορφώσουν και να ολοκληρώσουν δικά τους έργα και πιο συγκεκριμένα: πίνακες ζωγραφικής. Οι μικροί μαθητές θα πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο τους τρόπους συγγραφής κωδικών προγραμματισμού στο ρομποτάκι. Μέσα από πειραματισμό, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά, καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και εξοικείωση με βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τη φιλοσοφία του STE(A)M η οποία βασίζεται στην επιστήμη με βάση την έρευνα (IBSE) υιοθετώντας την αρχή του John Dewey ότι η εκπαίδευση ξεκινά με περιέργεια (Savery, 2006) προτρέποντας τους μαθητές να περάσουν από όλα τα στάδια της επιστημονικής έρευνας.

Αναμενόμενο όφελος ως προς το σχολικό κλίμα

Προσδοκούμε την:

– την ανάπτυξη θετικών συμπεριφορών των παιδιών στο σχολείο

– την δημιουργία μιας συνεργατικής κουλτούρας μεταξύ των συναδέλφων

Ειδικότερα οφέλη

Προσδοκούμε τα παιδιά να αποκτήσουν ενσυναίσθηση και κοινωνικές δεξιότητες. Δημιουργία ενός περιβάλλοντος μάθησης χωρίς αποκλεισμούς, όπου όλοι οι μαθητές μπορούν να συμμετάσχουν και να συνεισφέρουν νιώθοντας ασφαλείς και με αυτοεκτίμηση. Προσδοκούμε να αυξηθεί η συμμετοχή των γονέων στις σχολικές δραστηριότητες ενημερώνοντάς τους έγκαιρα, με ακρίβεια και με διάφορα μέσα (sms-email κλπ) για τις δράσεις του σχολείου.

Αναμενόμενο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας

Η δημιουργία ενός «σχολείου για όλους» όπου θα μπορούν να εκπαιδευτούν όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από τις γλωσσικές, νοητικές, σωματικές ή συναισθηματικές ικανότητές τους. Ενίσχυση της ομαδικής συνοχής και της δημιουργικής συνύπαρξης στο σχολικό περιβάλλον

Αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Μέσα από δράσεις ενημέρωσης, αφίσες και την ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου μας θα ενεργοποιήσουμε την τοπική κοινότητα. Θα αξιοποιήσουμε ανάλογα προγράμματα όπως σχολικά προγράμματα, επιμορφώσεις, σχολικέ δράσειc, συμμετοχή σε δράσεις codeweek,συμμετοχή σε εκπαιδευτικούς διαγωνισμούς επίσημων φορέων.

Προσαρμογές για τη συμμετοχή και την ένταξη όλων των μαθητών

Θα εφαρμοστούν ποικίλες διδακτικές πρακτικές για την καλλιέργεια του ενδιαφέροντος μαθητών/τριων με διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και κίνητρα.

Φορείς και άλλες συνεργασίες που θα εμπλουτίσουν το σχέδιο δράσης

Όμορα σχολεία

Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Κιλκίς

Σύλλογος Γονέων

Δήμο

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κιλκίς

Γονείς του Νηπιαγωγείου

Εκπροσώπους επιστημονικών φορέων

Επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς συλλόγους και φορείς.

Συγγραφικές ομάδες του εκπαιδευτικού υλικού του αποθετηρίου

Τελικά προϊόντα (ενδεικτικά) των εργαστηρίων που υλοποιήθηκαν

 

Εκπαιδευτικό υλικό και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν εκτός της Πλατφόρμας των Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

 

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον

Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1. Ανθρώπινα δικαιώματα

1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 
       

2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης

(σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών)

ως προς το σχολικό κλίμα γενικά

 

ως προς τη ανάπτυξη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς)

 

ως προς την τοπική κοινότητα

 

3. Δυσκολίες – Εμπόδια κατά την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος

Δυσκολίες και εμπόδια, σύντομη περιγραφή (ξεπεράστηκαν / ήταν ανυπέρβλητα)

 

Προτάσεις

Στη μορφή λίστας (150 λέξεις)

  • ………………
  • ………………
  • ………………