Φροντίζω το Περιβάλλον -Υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά: « Φτιάχνουμε κρασί στο νηπιαγωγείο μας με οδηγό την παράδοση και τα έθιμα μας»
Αφού λοιπόν περιηγηθήκαμε στον κόσμο του σταφυλιού , η πρόταση των εκπαιδευτικών προς τα παιδιά σχετικά με το εάν θέλουν να φτιάξουμε το δικό μας κρασί με τα σταφύλια που φέραμε στην τάξη βρήκε την πιο ενθουσιώδη θετική ανταπόκριση! Μεγάλη η χαρά των παιδιών μας ! Σε αυτοσχέδιο πατητήρι που οργανώσαμε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας , οι μαθητές και οι μαθήτριες πήραν τους ρόλους των εργατών και σήκωσαν τα μανίκια τους!
Χωρίστηκαν σε ομάδες εργατών:
Ομάδα τρύγου και μεταφοράς “κοφινιών”.
Ομάδα οργάνωσης και λειτουργίας του αυτοσχέδιου πατητηριού.
Ομάδες που πάτησαν τα σταφύλια με τα χεράκια τους μέσα σε τρυπητή λεκάνη που ήταν τοποθετημένη με τη σειρά της σε περίκλειστη λεκάνη.
Ομάδα συλλογής του μούστου και αποθήκευσης βαρελιού.
Αποθήκευσαν το προϊόν/χυμό από τα σταφύλια σε μικρό πλαστικό βαρέλι, το σφράγισαν και τοποθέτησαν το βαρέλι με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών σε σκοτεινό μέρος (αποθήκη νηπιαγωγείου) για να γίνει η ζύμωση και σε λίγο καιρό να έχουμε το κρασί μας!
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑΝ!